Z-ca kierownika Biura Obsługi Klienta
Osoba na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za nadzór nad zespołem obsługi klienta i sprzedaży, rozwijanie i utrzymywanie pozytywnych relacji z klientami oraz wspieranie wzrostu sprzedaży.
Poszukujemy osoby która potrafi:
– planować, organizować i nadzorować pracę podległego Zespołu,
– budować pozytywne i długofalowe relacje z klientami biznesowymi,
– negocjować warunki zawieranych transakcji,
– dbać o dobre relacje w zespole,
– prowadzić rozmowy handlowe z klientami biznesowymi,
– identyfikować nowe możliwości sprzedażowe,
– aktywnie współpracować z innymi działami w zakładzie,
Wymagania:
– wykształcenie wyższe, preferowane techniczne,
– minimum 3 letnie doświadczenie na podobnym stanowisku,
– doświadczenie w kierowaniu zespołem
– zdolności negocjacyjne, analityczne, umiejętność podejmowania decyzji,
– wysoka kultura osobista
– umiejętność działania pod presją czasu ,
– umiejętność rozwiązywania problemów i radzenia ze stresem
– znajomość języka angielskiego pozwalająca na swobodną komunikację ustną i pisemną (znajomość języka niemieckiego będzie dodatkowym atutem)
– dobra znajomość pakietu MS Office,
– prawo jazdy kat. B, gotowość do wyjazdów służbowych,
Oferujemy:
– bardzo dobra organizacja pracy własnej.
– stabilne zatrudnienie (umowa o pracę),
– atrakcyjny system wynagrodzenia (podstawa plus premie),
– możliwość rozwoju i awansu w strukturach organizacji,
– wsparcie doświadczonego zespołu pracowników,
– telefon służbowy, ubezpieczenia grupowe, pakiet socjalny.
Zainteresowanych zapraszamy do aplikowania na adres: lucyna@emizet.pl
Prosimy o zamieszczenie klauzuli poufności na przetwarzanie danych osobowych.
Handlowiec / Export Sales Manager
Osoba na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za nadzór nad zespołem obsługi klienta i sprzedaży, rozwijanie i utrzymywanie pozytywnych relacji z klientami oraz wspieranie wzrostu sprzedaży.
Zakres obowiązków:
– energiczne pozyskiwanie nowych klientów oraz inicjowanie działań mających na celu zwiększenie sprzedaży,
– rozwój rynku sprzedaży w oparciu o ustaloną strategię,
– realizacja planów sprzedażowych,
– analiza trendów rynkowych i rozpoznawanie potrzeb klientów,
– utrzymywanie i rozwój relacji z klientami na powierzonym obszarze,
– kształtowanie pozytywnego wizerunku firmy,
– budowanie i utrzymywanie relacji z klientami.
Wymagania:
– doświadczenie na stanowisku handlowca w sprzedaży zagranicznej, min. 3 lata,
– wykształcenie wyższe,
– umiejętność czytania dokumentacji technicznej,
– znajomość języka angielskiego na poziomie umożliwiającym swobodną komunikację werbalną i mailową (dodatkowym atutem będzie j. niemiecki),
– samodzielność, umiejętności efektywnej organizacji pracy własnej ,oraz konsekwencji w działaniu,
– dokładność i umiejętności analityczne,
– zdolność do podejmowania decyzji,
– czynne prawo jazdy kat. B,
– gotowość do podróży służbowych,
– umiejętność negocjacji handlowych,
– znajomość pakietu MS Office.
Oferujemy:
– zatrudnienie na umowę o pracę lub B2B,
– pracę w systemie hybrydowym,
– niezbędne narzędzia do pracy,
– istnieje możliwość wynagrodzenia w formie podstawy i części wynikowej (premii, prowizji i dodatkowych bonusów zależnych od wyników sprzedaży),
– możliwość rozwoju zawodowego i wzrostu wynagrodzenia,
– pracę pełną wyzwań w elastycznym środowisku pracy,
– przyjazną atmosferę pracy w zgranym zespole.
Zainteresowanych zapraszamy do aplikowania na adres: lucyna@emizet.pl
Prosimy o zamieszczenie klauzuli poufności na przetwarzanie danych osobowych.