Z-ca kierownika Biura Obsługi Klienta

Osoba na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za nadzór nad zespołem obsługi klienta i sprzedaży, rozwijanie i utrzymywanie pozytywnych relacji z klientami oraz wspieranie wzrostu sprzedaży.

Poszukujemy osoby która potrafi:

– planować, organizować i nadzorować pracę podległego Zespołu,

– budować pozytywne i długofalowe relacje z klientami biznesowymi,

– negocjować warunki zawieranych transakcji,

– dbać o dobre relacje w zespole,

– prowadzić rozmowy handlowe z klientami biznesowymi,

– identyfikować nowe możliwości sprzedażowe,

– aktywnie współpracować z innymi działami w zakładzie,

Wymagania:

– wykształcenie wyższe, preferowane techniczne,

– minimum 3 letnie doświadczenie na podobnym stanowisku,

– doświadczenie w kierowaniu zespołem

– zdolności negocjacyjne, analityczne, umiejętność podejmowania decyzji, 

– wysoka kultura osobista

– umiejętność działania pod presją czasu ,

– umiejętność rozwiązywania problemów i radzenia ze stresem

– znajomość języka angielskiego pozwalająca na swobodną komunikację ustną i pisemną (znajomość języka niemieckiego będzie dodatkowym atutem)

– dobra znajomość pakietu MS Office,

– prawo jazdy kat. B, gotowość do wyjazdów służbowych, 

Oferujemy:

– bardzo dobra organizacja pracy własnej.

– stabilne zatrudnienie (umowa o pracę),

– atrakcyjny system  wynagrodzenia (podstawa plus premie),

– możliwość rozwoju i awansu w strukturach organizacji,

– wsparcie doświadczonego zespołu pracowników,

– telefon służbowy, ubezpieczenia grupowe, pakiet socjalny.

Zainteresowanych zapraszamy do aplikowania na adres: lucyna@emizet.pl

Prosimy o zamieszczenie klauzuli poufności na przetwarzanie danych  osobowych.

 

Handlowiec / Export Sales Manager

Osoba na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za nadzór nad zespołem obsługi klienta i sprzedaży, rozwijanie i utrzymywanie pozytywnych relacji z klientami oraz wspieranie wzrostu sprzedaży.

Zakres obowiązków:

– energiczne pozyskiwanie nowych klientów oraz inicjowanie działań mających na celu zwiększenie sprzedaży,

– rozwój rynku sprzedaży w oparciu o ustaloną strategię,

– realizacja planów sprzedażowych,

– analiza trendów rynkowych i rozpoznawanie potrzeb klientów,

– utrzymywanie i rozwój relacji z klientami na powierzonym obszarze,

– kształtowanie pozytywnego wizerunku firmy,

– budowanie i utrzymywanie relacji z klientami.

Wymagania:

– doświadczenie na stanowisku handlowca  w sprzedaży zagranicznej, min. 3 lata,

– wykształcenie wyższe, 

– umiejętność czytania dokumentacji technicznej,

– znajomość języka angielskiego na poziomie umożliwiającym swobodną komunikację werbalną i mailową (dodatkowym atutem będzie j. niemiecki),

– samodzielność, umiejętności efektywnej organizacji pracy własnej ,oraz konsekwencji w działaniu,

– dokładność i umiejętności analityczne,

– zdolność do podejmowania decyzji,

– czynne prawo jazdy kat. B,

– gotowość do podróży służbowych,

– umiejętność negocjacji handlowych,

– znajomość pakietu MS Office.

Oferujemy:

– zatrudnienie na umowę o pracę lub B2B,

– pracę w systemie hybrydowym,

– niezbędne narzędzia do pracy,

– istnieje możliwość wynagrodzenia w formie podstawy i części wynikowej (premii, prowizji i dodatkowych bonusów zależnych od wyników sprzedaży),

– możliwość rozwoju zawodowego i wzrostu wynagrodzenia,

– pracę pełną wyzwań w elastycznym środowisku pracy,

– przyjazną atmosferę pracy w zgranym zespole.

Zainteresowanych zapraszamy do aplikowania na adres: lucyna@emizet.pl

Prosimy o zamieszczenie klauzuli poufności na przetwarzanie danych  osobowych.